Slide 1 Slide 2 Slide 3 Slide 4
 
KVALITETSPOLITIK

konfAirs kunder skal opleve professionalisme og høj kvalitet i brugen af virksomhedens produkter og i al kontakt med virksomhedens medarbejdere.
Vi ønsker at være fleksible og altid levere i aftalt kvalitet og til aftalt tid til vores kunder, samt at kunderne får et positivt indtryk af vores virksomhed og betragter os som en seriøs og dygtig samarbejdspartner. Vi vil inddrage kundeoplysninger for at sikre løbende optimering og kvalitetsforbedring.
God kvalitet bygger på den enkelte medarbejders holdning. Vi vil sikre en målrettet udvikling af den enkelte medarbejders personlige og faglige kompetencer. Initiativrige, kvalitetsbevidste og nytænkende medarbejdere skal således aktivt medvirke til at fremme og udvikle den kvalitetsorienterede virksomhedskultur.
konfAir vil gennem aktivt lederskab sikre, at værdigrundlaget om kvalitetsbevidsthed omsættes i handling. Vi vil arbejde for en åben og medarbejderinddragende lederstil. Gennem delegering, motivation og ledelsesmæssig konsekvens ønsker ledelsen at udvikle virksomhedens performance og sikre at virksomhedens kvalitetsmål opfyldes.
Vi vil arbejde for et værdiskabende samspil med vore leverandører. Vi vil sætte samme krav til outsourcing af ydelser, som de krav, der er gældende for egne ydelser.
Vi vil i åben dialog med myndigheder, som minimum, efterleve relevant lovgivning og myndighedskrav samt andre bestemmelser, vi har tilsluttet os.
Vi vil opstille og forfølge relevante og ambitiøse forbedringsmål der som minimum revurderes en gang årligt. Gennem systematisk anvendelse af auditresultater og øvrige indsamlede data sikres, at kvalitetsprocesserne efterleves og systemets effektivitet løbende forbedres.

 

 

Tryk her for at tilmelde dig vores nyhedsbrev
Tilmeld nyhedsbrev
close

Tilmelding til nyhedsbrev

Tak for din tilmelding af vores nyhedsbrev. Nyhedsbrevet bliver udsendt en gang om måneden.

OK