HJÆLP

Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder. Vi håber, det vil hjælpe dig til at navigere rundt på webshoppen. Har du yderligere spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på konfAir@konfAir.dk eller på tlf. 97 13 71 33.
 

Genkøb af tidligere ordrer

Under fanen ”Mit konfAir” og ”Tidligere ordrer” kan du se din ordrehistorik. Til højre for hver ordrelinje, finder du en genkøbsknap, så du kan genbestille tidligere ordrer. Når du trykker på denne knap, får du mulighed for at tilrette ordren, inden du endeligt placerer ordren i indkøbskurven.

Hvad er aktive knapper?

Alle lyseblå ikoner, tekster og knapper på vores webshop er aktive knapper, som ved tryk giver dig flere informationer eller valgmuligheder.

Hvad gør jeg, hvis jeg har et spørgsmål?

Bemærkningsfeltet på check-ud siden kan udfyldes ved tvivlsspørgsmål eller hvis du ønsker at bestille et produkt, som ikke er at finde på webshoppen. Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte os på konfAir@konfAir.dk eller tlf. 97 13 71 33

Hvordan bruges mærkningsfeltet?

Ud for hver vare i produktkategorierne finder du et mærkningsfelt, hvor du kan skrive op til 30 antal tegn. Dette kan bruges til at mærke hvert filter med en lokation, placering eller et nummer, så montøren kan montere filtrene i de korrekte anlæg. Når du klikker på mærkningsfeltet, får du et større vindue, så hele din mærkning kan ses.

Hvordan finder jeg et datablad?

Ud for hver vare er der en informationsknap. Ved klik på denne knap kommer databladet på den ønskede vare frem på din skærm.

Hvordan gemmer og vælger jeg en leveringsadresse?

Under fanen ”Mit konfAir” og ”Administrer adresser” kan du tilføje de leveringsadresser, du bruger mest. Dette gør det lettere for dig på check-ud siden, i tilfælde af at konfAir skal levere direkte hos din kunde. Her vælger du, at leveringsadressen er forskellig fra faktureringsadressen og indsætter den korrekte adresse ud fra din adresseliste.

Hvordan gemmer og finder jeg favoritvarer?

Ud for hver vare er der i venstre side en stjerne. Ved et tryk på stjernen bliver varen tilføjet til favoritter. Dette ses ved at stjernen bliver udfyldt. Under fanen ”Mit konfAir” og ”Mine favoritter” kan du se hvilke varer, du har gemt som favoritter. Favoritter gør det nemt og hurtigt at genbestille en vare.

Hvordan retter jeg mit password?

Under fanen ”Mit konfAir” og ”Ret password” kan du rette dit password. Nye passwords skal oprettes med mindst 8 karakterer. Ældre passwords kan godt afvige fra dette.

Hvordan søger jeg en tidligere ordre?

Under fanen ”Mit konfAir” og ”Tidligere ordrer” kan du se din ordrehistorik, hvor alle dine tidligere ordrer fremgår. I søgefeltet har du derudover mulighed for at søge på en tidligere ordre.

Køb af filter med specialmål

Tryk på det store felt ”Bestil specialvare” midt på siden under den varekategori du ønsker et nyt filter i. Her indtastes de ønskede specifikationer under de angivne felter, inden der trykkes på bestil. Da det er et specialfilter, har varen ikke noget varenummer, men et produktionsnummer til at starte med. Varenummer og pris forekommer først senere på din ordrebekræftelse.

Når vi har modtaget din ordre

Når din ordre er bestilt, vil vores salgsteam behandle den og sende dig en ordrebekræftelse inden for 24 timer.

Produktet mangler på webshoppen

I tilfælde af at du ikke finder det produkt, du søger, beder vi dig kontakte os på tlf. 97 13 71 33 eller konfAir@konfAir.dk. Her sidder vores salgsteam klar til at hjælpe dig.

Denne side anvender cookies

Denne side benytter cookies til statistik og forbedre din oplevelse på siden
Du kan altid slette gemte cookies, ved at gå til de avancerede indstillinger i din browser
Læs mere her

Accepter ikke cookies Accepter alle cookies